środa, 3 grudnia 2014

Pasta z wędzonej makreli

Uwielbiamy pasty do kanapek, dzięki nim można urozmaicać kanapki, robię ich wiele i za każdym razem różnią się przynajmniej przyprawami. Pasta mojego pomysłu.


Pasta z wędzonej makreli z twarogiem i kaparami

1 makrela
100 g twarogu (u mnie chudy)
łyżka jogurtu greckiego (u mnie light)
1 szalotka
łyżka kaparów
przyprawa do ryb (w jej skład wchodzi: sól morska, pieprz ziarnisty czarny i biały, cebula, nasiona gorczycy, kolendra, skórka cytryny, pieprz różowy, natka pietruszki, koper, por, olejek cytrynowy)


Makrelę obrać i oczyścić, dodać twaróg i jogurt i dobrze podusić widelcem. Doprawić, dodać szalotkę drobno pokrojoną oraz kapary i wszystko razem wymieszać dokładnie. Schłodzić w lodówce co najmniej kilka godzin, żeby smaki się przegryzły.




 Smacznego!

3 komentarze:

  1. Z wędzonej makreli jadłam i robiłam oczywiście,ale żeby dodać twarogu nawet by mi do głowy nie wpadło. Kasiu muszę ją zrobić, brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę spróbować z twarogiem hmmmm. Za kaparami nie przepadam Ale to nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olina to bez kaparów, też jest super

    OdpowiedzUsuń