niedziela, 15 marca 2015

Marynata do pstrąga

Zdjęcia są słabe z jednego powodu, ryba źle się usmażyła i nie miało jej być na blogu, ale po spróbowaniu okazała się tak dobra, że postanowiłam ją wstawić, żeby o tej marynacie nie zapomnieć. Użyłam jej do pstrąga, ale myślę, że będzie dobra do każdej ryby a nawet filetów.


Marynata do ryby 

1 łyżka oleju rzepakowego
1 łyżka sosu "sweet chilli"
1 łyżka octu winnego białego
chilli
mielona trawa cytrynowa
sól, świeżo zmielony pieprz

Wszystkie składniki marynaty wymieszać, natrzeć nią pstrągi w środku i na zewnątrz, włożyć w zamkniętym pojemniku na kilka godzin do lodówki (ja marynowałam ok 20 godz), upiec, osmażyć lub grillować. Składniki marynaty wystarczyły mi na 2 pstrągi. A do rybki obowiązkowo surówka z kapusty kiszonej, z jabłkiem i cebulką, do smaku sól, pieprz, stewia (można cukier) i olej rzepakowy.



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz